lørdag 2. august 2008

Nå drar vi på ferie!

Endelig er vi nesten ferdig pakket og klar til å dra. Jeg har pakket en veske med utstyr til å lage kort og male motiver. Gleder meg til dager med regn hvor jeg kan kose meg med slikt med god samvittighet. I Sogndal er det jo en scrappebutikk og, så er jeg heldig har den åpent når jeg er der..

Disse badebildene ble tatt om torsdagen. Det er helt utrolig hvor flink Emil ble til å svømme på få dager. Han tok 25 meteren før skolen sluttet, men svømmeferdighetene var ikke helt på topp. Nå flyter han mye høyere i vannet, og finnes ikke redd for noe. Han svømmer langt ut over dypet, og har ikke problemer med å svømme godt inn igjen selv. Blir han sliten, svømmer/flyter han bare litt på ryggen. Jeg er skikkelig stolt over han! :o)

*Litt tankefull. *

*klar, ferdig, hopp!*

*Endelig bølger. (Emil til venstre) *

3 kommentarer:

Merte sa...

Dette så herlig ut! God sommerferie. Håper dere får kost dere masse!

inger synnøve sa...

Det ligger en award til deg i bloggen min:)

Lene - nabon sa...

flotte bilder, og god tur!

se i bloggen min når du får tid da!