fredag 15. august 2008

Vi rocker!

Aner ikke om dette er en nymotens trend, dvs det å bruke rockering har vel vært på moten i mange år. Men nå skal altså sideflesket vekk, og da er vist en rockering rette remedie. *ler* Skikkelig gøy er det, både for store og for små. Så selv om jeg kun har hatt den i to dager, er jeg godt igang alt. Og skikkelig øm i magemusklene. Ringen er tung, og siden den er "humpete" på innsiden må man spenne magen for å ikke få for vondt under rockingen. Skulle det ikke virke, så har jeg iallfall hatt det moro!

*Emil rocker*



*Jeg rocker*



Sjekk disse nydelige blomstene! Jeg fikk ikke plantet sommerblomstene før i slutten av juni, så først nå begynner de å bli ekstra flotte. Jeg bare nyter fargene her.

*Sommerblomster på terrassen*

1 kommentar:

Sylvi sa...

Det ser ut til at dere har det veldig gøy! ...men hvor er sideflasket, Ina???

Klem