mandag 22. september 2008

"be you"

Denne layouten lagde jeg til scrappestafetten på scrapping.no Min oppgave var å scrappe i stilen clean and simple. Bildet er det kameraten til Dennis som har tatt. Layouten kom helt til finalen, og etter en veldig spennende finaleavstemning vant jeg med knappe tre stemmer. Jeg er helt klart kjempestolt over det, men må være så barnslig å innrømme at jeg blir litt lei meg når jeg leser at "den andre burde ha vunnet"..eller "fatter ikke hvorfor den andre ikke vant.."

Arkene er fra Vintage moon collection. Bokstavene er trykket ut i Qk alfabetet Biograph, et alfabet jeg digger.

Takk for at du titter. :o)


Jada, jeg vet det er ikke et uttrykk, men slik ble den nå. Og hadde jeg skulle laget overskriften på nytt, hadde det nok blitt "free your mind".

10 kommentarer:

mo9ca sa...

Vet du Ina, at denne fikk stemmen min begge gangene; både i innledende og i finalen - syns den var fantastisk flott!!
-og veldig veldig bra at du vant!! Gratulerer så masse med seieren!!


Ha en super kveld videre!
*klem*

Rasofiel sa...

denne stemte jeg på!!! den er rålekker, elegant, flott!!! jeg er bare så imponert over deg ina!!! du er en av mine favorittscrappere!!! vyanmica <3

Heidi sa...

Nydelig Ina!!!!
Nå har jeg ikke fulgt med på denne konkurransen i det hele tatt...men var faktisk inne og stemte i denne finalen på dette bidraget.
Og jeg ante IKKE at det var deg...*fnis*... Knallflott bilde, og layouten bare forsterker inntrykket!!!
RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!

Gratulerer Ina!!!!

Berit sa...

Vet du hva - jeg synes helt klart at denne layouten din er den rette vinneren!! Noe helt eget ved denne! Og stemme ble det herfra også ja!! Og jeg er kritisk når jeg stemmer - så det så!!

Dumt du ikke var på Gjøvik til helgen - det er der det skjer vett du!! ;)

Catrine sa...

Nydelig LO! Jeg har ikke fulgt med på den konkurranse, men jeg kan ikke skjønne noe annet enn at denne fortjente å vinne! :)

Camilla:-) . Camilla Raade Paulsen sa...

Hei Ina
Så leit at noen kan finne på å skrive noe sånt. selv har jeg ikke sett konkurransen, men DENNE layouten var virkelig tøff og lekker!!! bildet er knallbra

Renee sa...

Denne er såååå helt fantastisk flott denne LO'en, når har den popppet opp overalt jeg har vært innom. Og jeg bare bøyer meg i bazillstøvet ditt og sier grattis med en HELT velfortjent seier.

*klemmer*

Lise Mariann sa...

Denne LO'en var kjempefin! Folk som sutrer på grunn av at den vant skal du ikke bry deg om. Det viktige er at du har laget en utrolig fin LO som du skal være stolt av. :)
Ha en fin dag da!

Store og små sa...

Denne er bare imponerende vakker. Det står virkelig respekt av å formidle så mye med så lite, så jeg bare tar av meg hatten for deg.

Gratulerer med plass på ScrapWalken.

Unknown sa...

Wow for en LO!!!!
No har eg ikkje sett den andre, men eg forstår godt at denne vant konkurransen!! Så enkel og samtidig så uttrykksfull!!!! Snakk om å mester oppgaven fullt ut!

Eg er et av medlemmenei inspirational team, og har veldig lyst til å vise denne LO der.
Håper du har lyst til å bli publisert der, ser du har link til inspirational i menyen din, så du kjenner nok til den bloggen ;o)

Send meg en mail om dette er av interesse!

jorunnskrede*krøllalfa*yahoo.no