fredag 26. september 2008

Da er jeg ikke moderator lengre..

Og selv om det var rart å endelig ta en avgjørelse, må jeg bare innrømme at det føles helt rett. Jeg tror jeg har vært moderator der i ca 2 år, men kanskje det er lengre?
Nå gleder jeg meg til å bruke andre forum mer aktiv uten å tenke på om jeg er illojal eller ikke. Jeg gleder meg til å bruke mindre tid ved pc-en (yeah right! *fnis*), og mer tid på scrapping og kort laging.

Og hvis noen lurer på hva jeg skal bruke fredagskvelden til, er det såre enkelt: Rødvin og julekort.
Er du i nærheten er det bare å stikke innom. :o)

3 kommentarer:

Tonje sa...

Skulle ønske jeg var i nærheten, for det hørtes jammen koselig ut:-) Du kommer til å bli savnet som moderator, men jeg skjønner avgjørelsen din. Syns du har gjort en strålende jobb:-) Kos deg masse med rødvin og scrapping!

Sylvi sa...

Du har gjort en super jobb, Ina! Trist at du har følt deg illojal om du vanket på andre forum... Er ikke dette hobbyen vår da??

Skulle gjerne delt ei flaske med deg jeg ;-) :-D

God helg! Klem

Marit sa...

Alltid litt vanskelig og være bundet opp mot noe...frasa meg en moderatorjobb en gang jeg også..litt av de samme grunner..men det forumet handlet ikke om scrapping da :)

Skulle gjerne laget julekort med deg, og, jeg gjorde nesten det for min fredagskveld gikk også med til julekortproduksjon :)

Ønsker deg en super høstferie. Kos deg masse og bruk fridagene på å samle opp ny energi :)