tirsdag 18. november 2008

Jeg har fått en Award!

Tusen takk til VyanMica som har gitt med denne awarden. Det er utrolig kjekt å høre at noen liker det jeg gjør, og at jeg kan inspirere andre. Tusen takk igjen!



Jeg har så mange bloggere som inspirere meg, men disse bloggene her er noen jeg ofte må innom.

Limogglitter
er en stor inspirasjon på kortsidene. Hun kan så mange teknikker, og jeg prøver å lære mest mulig.
Stempegal er en stor inspirasjon både på kort og scrapping. Å komme til bloggen hennes er nesten som å komme hjem, for der er det så utrolig koselig og hyggelig!
Anita Hagen lager de mest fantastiske kort du kan tenke deg. Og hun kan virkelig fargelegge. Jeg er veldig glad for at hun har blogg, og for at hun deler så mye av sin hobby.

Jeg kan egentlig ramse opp ganske mange som jeg synes fortjener denne awarden, for det er så utrolig mange og flotte blogger der ute. Men jeg nøyer meg med disse tre. :o)

Ingen kommentarer: