lørdag 21. mars 2009

Nå kan vinteren bare komme!

For vet dere hva jeg endelig har fått fatt i?

I hele vinter har jeg leitet etter den optimale vinterjakken, men ikke funnet den. Jeg viste at Bergans hadde en slik jakke, men overalt har den vært utsolgt. Utrolig nok hang den i en sportbutikk i Bergen, og jeg kunne jo ikke la en henge der? :o)

Så nå kan egentlig bare vinteren og kulda komme, for jeg er klar!

Sjekk denne lekre jakken da. ♥ Den har egentlig pels på hetta, men den er ikke avbildet.


ps. det er egentlig helt greit å vente til neste vinter med å bruke den... hehe

4 kommentarer:

Camilla G sa...

Å, den var kjempefin! Var den dyr? Og hvilket merke er det?
Jeg får ikke håpe på at du får brukt den før neste år, nå vil jeg ha vår =)

Inas lune hjørne. sa...

Den hadde kostet 4000,-, men nå var den på tilbud. Og merket er Bergans.

Idag skinner solen, og det er 6 grader alt - så vi får tro den får henge godt i skapet de neste månedene...

Mariann (mais) sa...

Så lekker brun jakke Ina, rett og slett nydelig.


...får nå håpe at det ikke begynner å snø før nærmere juletider igjen ;-)

Klem fra Mariann

Monica sa...

Den jakken var råfin! Gratulerer, tror jammen det var meningen at du skulle få tak i den ;)