torsdag 5. mars 2009

"Søstre". DT Steffens

Dette er meg og min kjære søster. Håper virkelig det er Ok for henne at hun eksponeres slik... hehe.

Alle produkter jeg har brukt her kommer fra Steffens. De arkene fra Basig Crey er utrolig skjønne. Og jeg har brutt en barriere ved å bruke så mange blomster på en layout!

Basic Grey Bittersweet.
Hambly overlay birdcase
Thickers fra American Craft
Distress Ink pad i fargen Vintage Photo (til alle kanter)
Glimmer Mist i fargen coffe shop på bokstaver og blomster.
Chip board fra basic Grey.


4 kommentarer:

Vibeke sa...

Kjempeflott ble den!!! Lekkert pyntet!! Jeg misunner deg den flotte scrappestilen din!!:)

Anette S sa...

Lekker! Moro å se resultatet når jeg har vært med å vært med å pakke DT-pakken :)

Gro sa...

Veldig koselig LO du har laget Ina.
Men synes ikke dere søstrene lignet så mye på hverandre. hihi

Anita sa...

Nydelig lo! Liker de behagelige fargene og kjempelekker pynting:)