torsdag 2. april 2009

Slalåm for alle penga!

Den siste uka har det blitt mye slalåmkjøring.

Igår avsluttet vi 1.april med å være på kveldkjøring på Vegårshei. Emil har blitt en skikkelig tøffing i bakken, og klarer fint å kjøre både fort og langt. Svingingen begynner å komme, men foreløbig går det mest i rimelig bred ploging.

Jeg fikk mitt første skikkelig fall i går. Vi måtte teste skogsløypa, og de kjørte galant fra meg. Så jeg skulle være ekstra tøff og kjøre litt fort jeg og. Ikke så lett (eller lurt) når det var bløt snø i solglimtene, men ellers hard snø. Så jeg falt så skiene føk i en retning og jeg er annen. Godt å ha hjelm i slike tilfeller. :o)

Videoen her er av Emil og mannen min, tatt i går.


2 kommentarer:

Maya sa...

Så flink han er i bakken da....og for et herlig vær! Flott på Vegårshei - der har jeg vært mang en sommer...min tante og søskenbarn bor rett oppi veien der ;-)

Ha en fin søndag.

Anita sa...

En riktig god påske til dere =)Forsiktig med slålomskiene nå da ;-)