mandag 15. juni 2009

Slik som tiden flyr....

Nå er det faktisk flere uker siden jeg sist oppdaterte her. Men på de siste fire ukene, har vi vært i to konfirmasjoner og ett bryllup, så det har vært rimelig hektisk.
Og med mye som skjer på jobb i tillegg, rekker jeg rett og slett ikke mer. :o)

Nå er det bare fire dager igjen på jobb, og så er det sommerferie. Jeg gleder meg!! Så selv om ferien skal brukes til å beise huset blant annet, kommer det til å bli så godt med ferie nå.

Har ikke fått laget noe særlig med kort heller, for motivasjonen og inspirasjonen er totalt fraværende. Håper jeg snart får et skikkelig kick gjen, for du verden så moro det egentlig er å lage kort. *ler*

I dag har jeg fått laget et kort til min kjære nevø, men dessverre litt på etterskudd... Akkurat slik som ifjor ...

Har brukt ark fra Love Elsie og et bilde jeg fant på nettet. Har "knabbet" detaljen med beltespennen her.

4 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Knalltøft kort! Lekker detalj med beltespennen :)
Håper du fortsetter å lage kort for du inspirerer i alle fall meg.

Klem
Marianne

Anne sa...

Så stilig guttekort du har laget Ina. Kjekt å se at du er på banen igjen i kortlagingen....gnisten kommer nok tilbake når ferien starter :-)

Inger sa...

Kjempestilig kort Ina!!!
Men du må ikke glemme scrappingen.....du er til stor inspirasjon for meg:)) Jeg klarer ikke å scrappe "overstasjet",så derfor henter jeg mye idèer hos deg:)
Jeg har ikke rørt scrappetingene mine siden mars jeg, men nå begynner det å klø i fingrene igjen heldigvis. Så på fredag skal jeg jammen på scrappetreff! Det skal bli deilig med ferie synes jeg også. Er alltid helt utladdet når ferien nærmer seg jeg:) Ønsker deg en god sommer Ina:)

Carina sa...

Kjempe tøft kort :)
Likte veldig godt detaljen med båndet og beltespennen.
Du er så god på å komponere kortene. De er så utrolig perfekte...

Ønsker deg en fortsatt fin dag...

Klem Carina