onsdag 25. november 2009

Hvor ble julekortet av?

Noen som hadde forventet et julekort nå?

Håper dere ikke blir skuffet over at jeg har et Golden Oldies kort på lur. Stempelet er fra Art Impression, og arkene er fra restekassen min. Og tar jeg ikke helt feil, er dette Chatterbox ark. Jeg har i tillegg brukt en Cuttlebug Embossing dies, og har svertet over hele det arket med Color Box Chalk, Creamy Brown.

Stempeltrykket er fargelagt med ProMarker, men jeg har dessverre ikke notert ned hvilke farger jeg har brukt. Håper dere kan tilgi meg det.


Har dere hørt om det nye norske nettstedet Epla? Jeg vet egentlig ikke så mye om det stedet, bortsett fra at man kan selge ting man har laget der. Så jeg har trekt pusten godt, hoppet i det - og registrert meg der med en egen kortbutikk.

Kort på nett.

Foreløbig har jeg ikke fått lagt ut mange kort, men det kommer fler. Og det er mulig jeg bommer helt ang. pris, men det får jeg korrigere etterhvert. Jeg hører gjerne hva dere tenker og mener om det. Både når det gjelder pris, det jeg skriver og bilder som blir lagt ut.

Men nå er det vel på tide å legge seg. Før jeg tar kvelden må jeg bare vise dere dette lekre stempelet her fra Whiff of Joy, Uru and Bird.Det har jeg kost meg med i kveld, og resultatet kommer iløpet av noen få dager.

Take care!


Takk for at du tittet inn. Håper du får en god natt. ♥♥♥

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg syns du kan ta mer for korta dine. Jeg har solgt mine for 40, men har tenkt å gå opp i pris og tenkte å ligge på 70 for enkle kort 15x15(lite jobb og sånn da) og 90+ for kort med masse stasj og jobb 15x15+.

Jeg så jo hvor mye jobb du la i hvert kort da du satt ved siden av meg på treffet for et par helger siden. Korta dine er bare rålekre, og fargene og fargeleggingen er bare helt utrolig bra.

Kristine sa...

Gratulerer med egen butikk på Epla! Prisen er ihvertfall ikke for høy synes jeg.

Ellen Karin sa...

Så morsomt kort du har laget Ina - og så lekkert du har fargelagt det.

Gratulerer med butikk. Håper du får solgt masse kort. :)

Line A sa...

Nydelig kort, Ina! Du er råflink på fargeleging synes jeg..
Og grattis med butikk på EPLA.. Har tenkt tanken selv.. men har ikke hoppet i det ennå.
Lykke til, håper du får solgt masse!:)

Sylvia sa...

Flott herrekort, mønsterpapiret passet kjempegodt. Nydelig fargelegging av motivet, og fint med mørke matter bak panelene.

Fin butikk på Epla, kortene dine ser så eksklusive ut, håper du får solgt mange.