torsdag 18. februar 2010

Jeg har scrappet igjen!

Endelig har jeg fått scrappet en layout igjen. Den satt langt inne, og bærer tydelig preg av tvangen i oppgaven. Jeg deltar på Casakreativ sin nye scrappekonkurranse, som går over 7 uker. Herlig, spennende og krevende oppgaver! Første ukas oppgave skulle ikke inneholde mindre enn dette:
Vi skulle scrappe en layout i cluster stil, ha med minst 6 knapper i minst 4 ulike farger, tre fonter i overskriften, tydelig bruk av mist og minst 20 ord i journalingen. Og sist, men ikke minst, vi skulle være tydelig inspirert av gul, sort, magenta og cyan.

Slik ble mitt resultat ♥



Det er utrolig godt å ha gode venner som drar en ut av blogg"tørken". :) Takk til Jane, som med denne awarden fikk meg til å fokusere på bloggen igjen.



Så var det 7 ting om meg selv... hmm..:

1. Periode blogger, men trives i bloggverden - så jeg blir nok værende.
2. Glad i all slags håndarbeid, men har nok en del UFO-er liggende.
3. Skulle ønske jeg kunne trent mer, men jeg er elendig på selv-motivering.
4. Ganske sosial, bare jeg kommer på at det finnes andre mennesker.
5. Fryktelig nysgjerrig, vil helst få med meg alt.

Så bare kopierer jeg Janes punkt 6 og 7 :)

6. Takker ikke nei til en rødvinskveld med dype samtaler.
7. Elsker alle 3 guttene mine ♥
*******

Takk til alle dere som leser og legger igjen spor i bloggen. Jeg titter innom mange blogger, men er ikke flink nok til å legge igjen spor etter meg. Jeg skal bli flinkere til å hilse tilbake, før jeg vil tro dere er som meg - jeg elsker å lese kommentarene i bloggen. ♥

10 kommentarer:

Anonym sa...

Den LO'en var RÅ Ina!! Rett og slett!
Absolutt IKKE deg, men du verden!! Kjempekul!
<3

Turid sa...

Så kjekt å se livstegn i bloggen din igjen Ina! Synes det var en fresh LO du har laga!
Takk for titten.

Hilsen Turid

Ellemeller sa...

Eg har ikkje peil på LO og sånne greier, men eg ser at du er superflink med papir! Verkeleg fin var den! Eigentleg so blir eg litt sur når eg ser at andre får til noko eg ikkje får til;)

Du er flink!

Hanna sa...

WOW, så kul denne LOen var da:) Veldig gøy å se en LO fra deg igjen:):)

Heidi sa...

Knall flott layout Ina!!!

Kari sa...

Vet du, denne var en av de jeg likte aller best. Jeg elsker at du har turt å ha så kraftige farger så strukturert og mot hvit bakgrunn. Og bildet var jo så flott. Helt herlig og jeg håper å se flere LO'er fra deg.

Merethe sa...

Så gøy at du har scrappet igjen da. Det ble en fin Lo. Spreke farger da og det var ikke noen lett oppgave til den konkuransen akkuratt.

Inger sa...

Så utrooolig deilig å se en Lo fra din kant igjen!!
En lekker Lo som var fargerik og leken:) Oppgaven ble jo løst på en glimrende måte!!
Nå gleder jeg meg til å se mere fra deg Ina:)))))

Hege sa...

Så gøy å se LO fra deg igjen! Herlig og frisk var den også! Perfekt tittel!

lise sa...

fallt plutselig innom bloggen din, her var det mye flott!! den siste LOen var skikkelig lekker!