onsdag 5. mai 2010

Konfirmasjonskort til gutt.. igjen!

Dette kortet ble laget til casakreativ sin kortkonkurranse for april. Kravet var at kortet skulle ha mer enn en brett. Jeg kom på en delt tredje plass, og det er jeg svært godt fornøyd med. :)

Jeg har laget et tilsvarende kort før, men da bare med en brett. Det kortet kan du se her.

Ark er fra prima og tekststempelet er fra Stempelglede. Motivet er fargelagt med Distress Ink. Hvis noen har dette motivstempelet, vil jeg svært gjerne kjøpe det! Igjen har jeg ikke brukt annen pynt enn søm, men akkurat på dette kortet kunne jeg godt tenkt meg noe Jim Holstz pynt - men det hadde jeg ikke. Slike tannhjul tror jeg hadde passet flott.

Tusen takk for besøket. ♥♥♥

3 kommentarer:

Hege sa...

Så tøft kort! Likte veldig godt den røffe stilen!

Ha en fin dag!

Christina sa...

Kjempeflott kort

Kari sa...

Utrolig stilig kort Ina, gratulerer med flott plass! Synes det var fint som det var jeg da, mangler ingenting i mine øyne.