lørdag 3. september 2011

Kondolansekort.

Stort sett er det å lage kort veldig lystbetont. Men akkurat dette kortet sleit jeg veldig med. Det er noe med at man vil prøve å vise sine følelser og omtanke i et kort, samtidig som kortet skal uttrykke litt håp. De fleste kondolansekort jeg har sett, har gått i sort/hvitt. Og det ble helt feil for meg. Det samme med ordet kondolerer.
Teksten jeg har brukt her, er fra sangen In The Arms Of an Angel av Sarah Mclaughlin.  Den sangen er noe av det vakreste jeg vet, og teksten tiltaler meg veldig. Kortet ble duset ned ved å male med Distress crackle paint rundt alle kanter.


Motivet er hentet fra Funky kits, fargelagt med Copics.
Arkene er fra My Mind's Eye, Lost & Found.
Blomsten fra prima


Ta godt vare på hverandre!♥

9 kommentarer:

Dragonfly sa...

Så vakkert Ina. Det viser verdighet selv om det ikke er i sv/hv.

Elisabeth Helland sa...

vakkert og verdig Ina...

mettepip sa...

Utrolig vakkert og stemningsfullt kort om jeg kan si det sånn. Flott tekst!
klem fra
Mette

Kerttu sa...

Så nydelig kort!
Mye finere en de svart hvit kortene... Teksten var også kjempefint og passa bra til et sånt kort.

Silje sa...

Nydelig kondolansekort, Ina! Og her beviser du at slike kort ikke må være i S/h. Superfint og sart! : )

Hege sa...

Dette er det vakreste kondolansekortet jeg har sett. Nydelig!

Anonym sa...

Så fint det var.

Inger sa...

Dette var et utrolig vakkert kondulansekort! Vanskelig å lage ja, men dette klarte du med stil!
Må være litt godt oppi sorgen å motta et slikt kort.

Stine sa...

Utrolig akkert kort du har laget, teksten du har valgt passer så godt!

Klem