søndag 20. november 2011

"Summer time!"

Er ikke dette et herlig bilde? Jeg bare digger stilen på bildet, får skikkelig 50-talls følelse når jeg ser på det. Og derfor valgte jeg å la layouten gå i litt samme stil. Er ikke ofte jeg slår meg løs når det gjelder blomster, men her har jeg faktisk brukt mange forskjellige. Selve oppsettet er og veldig ulikt meg, men det er kjekt å prøve noe nytt... Vel, sanheten var at jeg måtte hurtigscrappe for å rekke tidsfristen på stafetten. Jeg prøvde å få en vikar, men lykkes ikke. Og ikke hadde jeg lyst til å svikte laget mitt heller...Hurtigscrapping er ikke helt meg (dessverre), men jeg ble egentlig godt fornøyd med denne.



Takk for at du tittet innom. ♥ 

1 kommentar:

Berit sa...

Vet du hva.. noen ganger skal det bare klaffe, sjøl med dårlig tid :)
Denne layouten la jeg merke til - og synes den er kjempeflott!!
Herlige hvite flater, med herlig gulfarge til! Skikkelig knæsj!