onsdag 6. mai 2009

100% liftet kort.

Fikk jeg fortalt i forrige innlegg at jeg har funnet en super blogg? Noen av dere kjenner den kanskje fra før, men for meg var den ny. Bloggen heter Thinking Inking, og jeg anbefaler deg å titte der.

Dette kortet her, er en lift av et av hennes kort. Kortet finner dere her.

Jeg falt slik for bruken av farger og bruken av sommerfugler. Så selv om jeg har laget mitt kort i en større størrelse enn hennes, synes jeg det fungerte fint. Jeg har brukt sommerfugldies fra QK. Er faktisk andre gang jeg bruker den. De små sommerfuglene er fra en sommerfugl punch kjøpt hos Steffens. Jeg bruker fremedels opp arkene fra en slik kjekk liten blokk med 6 x 6 fra Basic Grey. Det lille stempelet, til konfirmanten, er fra North Star Stamps.

1 kommentar:

Marianne/skorpionen sa...

Nydelig sommerfuglkort :)
Takk for linken, den må jeg studere mer.