lørdag 29. oktober 2011

Første gang i tube! (LO i lettersize)

Mitt første bidrag til scrappestafetten på scrapping.no   Jeg må bare innrømme at den satt langt inne. Oppgaven var å scrappe etter en skisse, og jeg trodde det skulle være en enkel sak. Men det var det ikke! Jeg føler meg rett og slett rusten på scrappinga, samtidig som jeg har så lyst til å lage noen sider igjen. Mulig det var feil å ble med på stafetten, for da man jo lage noe... Men på den andre siden så kan jo dette være det jeg trenger for å komme i gang igjen.

Slik ble mitt første bidrag. Kom ikke til noen finale, men jeg er fornøyd med egen innsats. Og det er jo viktigst. :-)



Har brukt følgende fra Andrine & Marens Landhandleri

Skissen jeg har brukt:



3 kommentarer:

Elisabeth Helland sa...

jeg synes så absolutt ikke du er rusten noen steder jeg...... utrolig deilig fargevalg du har her....me like

Ellen sa...

Enig med Elisabeth! Men jeg får sånne skikkelige sperrer jeg og. Innimellom, men det går jo over. Skal du sjekke statistikken din gåt du inn på utforming og der får dy statistikk øverst. God helg!

Hege sa...

Herlig LO! Synes du har fått til en flott løsning på skissen. Liker stilen din veldig godt, så det var gøy å se LOer fra deg igjen.