søndag 16. oktober 2011

Labbetuss har blitt pappa! ♥

Og vi får snart en valp! ♥  Oh, lykke! 

Jeg tror ikke jeg helt vet hva jeg går til, for jeg har aldri hatt valp før. Men jeg (vi) gleder oss stort! Egentlig ville jeg ikke ha valp, så det var derfor vi fikk Labbetuss som en omplasseringshund for over 2 år siden. Men en mer snill hund enn Labbetuss tror jeg ikke vi kunne ha fått. Og når vi fikk forespørsmålet om han ville bli "far", så sa vi ja. Fordi vi ønsket en valp fra han. En valp som med Labbetuss og Honeys gener må bli en perfekt liten herremann. ♥ 
Labbetuss blir 10 år i mars, og vi merker nå at han er en godt voksen hund. Han liker seg best ute i hagen, og når han er inne sover han nesten hele tiden. Så vi er godt vant med en rolig hund. Jeg vet jo at det ikke blir slik med valpen, men det er det vi savner. En med litt mer liv og røre rundt seg, og som man kan ha selskap av på en annen måte enn Labbetuss. Det vil jo bli noen år med to hunder, men det tror vi vil gå bra. Utfordringen blir hvordan frakte med seg to hunder og bagasje trygt i en bil! Men vi reiser stort sett til hytta i helgene, og det vil vi fortsette med i mange år. Kort reisevei for to hunder, og et nydelig turterreng.

Valpen kommer fra Kennel Fjelldronningen:
Vi skal ha en av de mørke hann-hundene. Er kjempespent både på farge og lynne på den vi skal ha. Vi skal inn og møte valpene om tre uker, og det gleder vi oss stort til! :-) 


Fra sommerens tur til Filefjell.

Hytta høsten 2010.

2 kommentarer:

Sidsel, Honey og Arjas blogg sa...

Gratulerer til deg og "Bestemor" Du er utrolig helidg som får en minilabbetuss hjem om 7 uker.Tenker dere kommer til å kose der færlt. Og jeg tenker Labbetuss tar seg godt av lillemann og. Han er jo bare så praktfull og god den herremannen. Vi kommer garantert på besøk :)
Klem fra "bestemor"

HegeHB sa...

Gratulerer som "bestemor! Blir spennende med valp!