torsdag 29. januar 2009

"Doffen har daua"

Mitt andre bidrag til Finalen i Scrappekrigen. Oppgaven var å scrappe en side hvor tittelen skulle være fra en kjent reklame.

Jeg valgte denne, og digger den tittelen. Bildet er tatt i august 2006. Emil har fisket en av de første døde gullfiskene ut av akvariet. Det ble mange døde fisker etter hvert, og til slutt gav vi opp hele prosjektet.

På layouten har jeg brukt ark fra Making Memories, bling fra prima og bånd fra diverse produsenter. Pilen er malt med krakeleringsmaling, og så pusset ned.
Ble ikke helt fornøyd, men hadde limt så fort at det ikke lot seg gjøre å endre noe. Synes selv at det ble for stramt oppsett pga båndene... Og at jeg kanskje burde ha valgt en annen løsning med de tagsene. Hører gjerne hva andre mener om akkurat det.

*Doffen har daua*


4 kommentarer:

Torill sa...

Knallflott LO, og utrolig bra tittel!!! Likte også denne reklamen!!

Evy-Kristin sa...

He,he,he - så utrolig bra!!!
Ser ikke noe jeg ville ha endret på layouten iallefall - supert, Ina!!

Ha ei fin helg!

*klæmma*

Anonym sa...

Stilig LO, jeg likte også den reklamen=)
Her ville jeg ikke forandret på en ting, alt passet inn!!

Anonym sa...

Denne Loen hadde utrolig deilige farger!!! Flotte farger og artig tittel:)
Jeg har sagt det før, men en god ting kan ikke sies for ofte: Jeg elsker scrappestilen din!!!
Ang det å stresse med å forandre seg og utvikle seg..... vær så snill å vær tro mot din stil!
Klem fra Inger/ Ginging