tirsdag 12. januar 2010

Tusen takk til alle som har husket meg. ♥

Tusen takk til alle dere skjønne damer som har husket meg med awarder og hilsener. Det har gjort veldig godt å titte inn i bloggen og lese det.

Nå er jeg endelig tilbake i bloggverden, snart kommer det nye kort og andre kreasjoner her. :) Men dette innlegget skal kun handle om diverse awarder jeg har fått fra dere. Tusen takk alle sammen. ♥♥♥

Jeg har ikke overskudd akkurat nå til å velge nye bloggere som skal få disse awardene, så jeg anbefaler dere som titter innom til å titte i bloggene til de som har gitt de til meg. Så flotte og kreative damer fortjener alle et ekstra besøk i bloggen sin.

Fra Kari, Lisa Marlene, Turids Papirpuslerier , Inger Synnøve og Stinius.



Fra Francielle har jeg fått denne awarden. En ekstra takk til deg for de gode ordene dine.

1 kommentar:

Stine Westmoen sa...

Du har sannelig fått en av meg også ;o) Ikke dårlig å få så mange på en gang! Men vel fortjent!