søndag 13. desember 2009

Jeg har vunnet en HP Photosmart Premium!

Inne på Scrapping.no har de i hele desember en super kortkonkurranse i samarbeid med Hewlett packards. Det er og opprettet en egen gruppe inne på Facebook. Hver uke kåres det en vinner, og alle de tilsammen fire vinneren får hver sin HP Photosmart Premium. Og jeg vant den første uken!!! Denne uken er temaet engler, og fristen for å levere inn kort er kl. 21.00 i kveld.

Første uken var temaet julenisse, og jeg ble litt lei meg - for jeg trodde jeg ikke hadde noe nissestempel. Helt til jeg husket denne nissen her.Jeg tror faktisk ikke jeg har laget noe kort med den nissen på før. For meg er dette en skikkelig fjøsnisse, så da måtte kortet ligne litt på typisk norsk jul og. Med røde ruter, julebånd, snø og dompaper i trærne og hjerter. ♥♥♥

Nissen er malt med distress Ink, og jeg har brukt mye glitter på den for å få rett effekt. Rutearket er fra 3ndy design, hjerte fra Interiørbutikken her. Det samme er båndet og blonden. Jeg har brukt et vanlig craftark, som er rullet gjennom en slik "bølgepappdings" og sprayet med Glimmer Mist Coffe shop. Den borden med greiner og fugler er fra QK. Den er malt med Distress crakle paint, og så er det strødd på glitter. Alle kanter er rufset til, noe som helst er uvanlig for å være meg. :-) Men jeg hadde lyst til å lage et kort som ikke var typisk "Ina", så jeg er litt spent på om det var mange som skjønte at dette var mitt kort i konkurransen.



Takk for at du titter. Håper du har en koselig førjulstid. ♥♥♥

27 kommentarer:

Kari sa...

Gratulerer, Ina! Et nydelig kort! Jeg måtte kikke to ganger da jeg leste navnet på vinneren, tanken falt meg ikke inn da jeg stemte på kortet at du hadde laget det, for det er helt ulikt deg. Men det viser jo bare at du behersker det meste innen kortlaging :-)

peggy sa...

Wow, what a stunning card !!!!

Hugs,

Peggy

Trude Julie sa...

Gratulerer så mye med seieren Ina, det var veldfortjent, og kortet er bare heeeelt nydelig. Heldig er den som får det i posten.

Lisa Marlene sa...

Jeg var nesten sikker på at det kortet var laget av Ina, ja. Du har en renhet i oppsettet som "avslører" deg litt og så er du så innmari flink til å fargelegge, så jeg var egentlig ikke i tvil. Jeg hadde blitt mer overrasket om de hadde annonsert noen andre bak det kortet. ;) Gratulerer igjen! Ina ruler!

Hildegunn sa...

Gratulerer så mye!
Et skikkelig flott kort du har laget, herlig nisse!
Ønsker deg en flott søndag!
Klem

Line A sa...

Gratulerer så masse!
Skjønner godt at du vant, for det kortet var aldeles nydelig! :)

Gro sa...

Gratulerer så mye Ina.
Dette kort var utrolig flott, å jeg gjettet ikke på at det var deg.

Marianne/skorpionen sa...

Gratulerer så mye Ina!!
Det var et utrolig lekkert kort og du vant - fullt fortjent!
Jeg hadde aldri tippet på at dette var ditt kort nei ;)
Veldig ulikt det jeg er vant med å se fra din kant.
Men uansett så var det det kortet jeg likte best av alle og er veldig glad på dine vegne!
Nydelig motiv!

Ha en super søndag :)

Klem
Marianne

Maya sa...

Gratulerer så masse med førsteplassen. Kortet var helt nydelig!! Kos deg med printeren!

Unknown sa...

Nyyydelig kort med masse herlige detlajer!
Stilig nisse også!

Klem,
Jorunn

Rasofiel sa...

Så koselig at du likte kortet mitt Ina :O) Det er godt å være kreativ igjen. Scrappelysten min har nemlig vert på ferie :D Ja, og GRATULERER så mye med seieren i julekortkonkurransen!!! Jeg stemte faktisk på dette kortet, men jeg ante ikke det var ditt. Det er helt nydelig ♥ Flinke du! :) Håper du får en flott førjulsuke ;-) Scrappeklemm fra VyanMica

Ann-Katrin sa...

Gratulerer med seieren! Og nydelig, flott julekort. Flaks at du hadde en skikkelig nisse på lur! Ønsker deg og dine en søt adventstid.

Anne H. sa...

Gratulerer så mye, Ina!
Flott kort med masse julestemning!
- Og, ja - jeg gjettet at det kortet var ditt...
Anne :-)

Mariann (mais) sa...

Gratulerer så mye med printer, Ina :)
Et kjempeflott julekort med varme over seg, nydelig fargelagt motiv og oppsett.
*love it*

Ønsker deg en kjempefin 4. søndag i advent.
Klem fra Mariann

rosy3108 sa...

fabulous!

Anonym sa...

hvorfor ikke:)

Anonym sa...

det jeg var ute etter, takk

Anne sa...

For et utrolig lekker kort, og gratulerer så masse med 1.plassen. Utrolig herlig den fjøsnissen du har brukt. Kjenner hun som har tegnet dette stempelet, og der det blir brukt blir det alltid fine julekort.

lekkert,lekkert lekkert Ina...ikke noe mer og si om den saken.

Bendichte sa...

Så flott julenissekort.
God Jul til deg, Ina! Takk for all inspirasjon i 2009.
Juleklem fra Bendichte

mettepip sa...

Hei!
Jeg har visst ikke vært inne i bloggen din før tror jeg. Da må jeg nesten starte med å gratulere med det nydelige kortet her og den flotte premien! Helt utrolig nydelig og varmt kort.
Tusen takk for hyggelig besøk og kommentar i min blogg!

Anne Lise sa...

Nydelig kort!!!

Kari sa...

Gratulerer nok en gang med seieren og det var virkelig velfortjent!

Ville bare ønske deg en god helg og si at det ligger en liten overraskelse til deg i bloggen min. :D

Lisa Marlene sa...

Håper at du har det bra Inamor og at vi snart ser kort fra deg her igjen! *klem* Det ligger en liten oppmerksomhet fra meg til deg i bloggen min. ;) http://lisa-marlene.blogspot.com/2010/01/starter-nyaret-med-en-koselig-award.html

Scrappelise sa...

Gratulerer så mye med HP`n! Og kortet ditt var så koselig!

Turid sa...

Gratulerer så mye! Lekkert kort Ina! Har forresten noe til deg i bloggen min ;o)
Hilsen Turid

inger synnøve sa...

Har en ting til deg inne på bloggen min ;)

Guro sa...

Nydelig julekort! Veldig fint passet og utrolig flotte farger. Gratulerer så masse med premien, den får du sikkert masse glede av :-)
Veldig mye fint å se på i bloggen din, tusen takk for titten. En glede å følge deg!
Håper du får en fin uke :-)