tirsdag 10. mai 2011

Casamix første oppgave!

Inne på Casakreativ er det nå en ny konkurranse. Den går over 7 uker, med nye oppgaver hver uke. Den første oppgaven var å lage et kort i "nabon" stilen, med rufsekanter og "lag på lag". I tillegg skulle det være med minst 5 blomster.

Det ble gitt poeng ved vanlig avstemning, og ved at en casajury gav sine poeng. Etter første runde ligger jeg på en delt 5.plass, og det er jeg godt fornøyd med.
Denne ukas oppgave er litt mer vrien, for nå skal det lages en serie på tre tagger. I tillegg skal alle taggene har et unikt stempeltrykk og søm. Men jeg jobber med saken! :-)

På dette kortet har jeg bare brukt rester fra restekassen min. Stempelet er fra Stempelglede.

Blonder og perlebånd kjøpt i Tyrkia. ♥


Ha en flott dag! :-)

7 kommentarer:

Catrine sa...

Rålekkert kort Ina!
Jeg så på disse blondene og syntes de var så fine! :)

Hanne sa...

Kjempestilig kort! Flotte detaljer!
Klem Hanne

Torill sa...

Så lekkert dette var!
Og de tyrkiske blondene var jo knall!
Lykke til videre med tagsene også!!

Kari sa...

Så stilig kort du laget, ikke rart du ligger høyt på listen. Ser du har fått flott ny header i bloggen også. ;-) Stilig!

Ønsker deg og dine en flott 17. mai!
Klem Kari

Janne-Lise sa...

Så fine kort du har laget :)
Mon tro hvor i Tyrkia du har kjøpt disse - var det scrappebutikk der eller var det i vanlig stoffbutikk?

Jeg skal til Tyrkia på ferie i sommer :)

god helg til deg og dine - lurer også på hvor du finner disse Aunli bildene jeg :)

Hilsen Janne-Lise

Inas lune hjørne. sa...

Heisann!

Blondene og perlebåndet er kjøpt i vanlige stoff- og garnbutikker i Antalya. Bildene fant jeg på nettet ved å søke på Marianne Aulie. :)

Scrappegal sa...

Flott lag på lag go vintage! :)