søndag 1. mai 2011

Kort til et gullbryllup!

Før påske var hele min familie samlet i Antalya i Tyrkia. Mine foreldre har vært gift i 50 år, og det skulle feires. Vi var 36 stykker med store og små, og vi hadde noen flotte dager sammen i Tyrkia. Alle bodde på samme hotell -og vi hadde "all inclusive" - så vi trengte ikke tenke på noe som helst. Kan virkelig anbefales!

Jeg lagde dette kortet til jubilantene, og alle gjestene signerte det. Håper det kan bli et koselig minne å ha i ettertid.

Selve bildet er krakelert med crackle accent fra Ranger. Metallhjørner fra Kort og Godt.

Takk for at du ser!

4 kommentarer:

Lindas blogg sa...

Nydelig kort, hørtes ut som en super feiring! :o)

Så flott det er det teppet ditt, sikkert godt og varmt også! :o)

Takk for koselig kommentar i bloggen min også! :o)

Ha en fin uke! :o)

Kari sa...

Så nydelig kort Ina! Flott bilde og stilig med crakeleringen.

Holdt på å skrive "ha en fin søndagskveld videre" da det slo meg at den er nesten omme... Jaja, ha en fin uke når den starter da. ;-)

Klem Kari

Elisabeth sa...

næh, så vakkert og verdig et kort! flinke du :o)

Stinius sa...

Åååå så nydelig! Tenk så heldige de er som har fått tilbringe så mange år sammen. Håper jeg er like heldig (drømmer og håper).

Ha ei strålende uke!