fredag 26. august 2011

Det er ikke lov å le!

Joda, det er det. Jeg ler godt selv, jeg. For dette kortet er mitt første forsøk på Steampunk. Og det blir ikke mitt siste, for nå har jeg endelig studert en video og forstått litt mer av hvordan man lager noe i steampunk og hva man f.eks. bruker.  Bare så synd jeg ikke gjorde det før jeg lagde kortet! :-))  Jeg vet ikke om dette i det hele tatt kan kalles steampunk, men det var det det skulle ligne på... :-)

Men nå har bestilt meg en ny embossing folder til Cutlebuggen, og håper noen har tips til en god dies jeg kan kjøpe som passer til nevnte stilart. Jeg vet Tim Holtz har en som virker OK til Steampunk, men er det noen som har prøvd den - og som kan tipse meg for hvilken jeg skal velge? Andre gode tips for å få til denne stilarten?

Vel, vel - her kommer kortet mitt. Tapen (Tim Holtz) som jeg har brukt, har jeg kjøpt hos Andrine og Marens landhandleri. Det samme med det kule stempelet fra The Greeting farm.


Jeg er fornøyd med fargeleggingen av motivet. Har fargelagt med copics.

Ønsker dere alle en herlig helg!

4 kommentarer:

Janne-Lise sa...

Jeg er ikke så god på sånne stiler jeg og syntes kortet ble stilig. :) Om det er steampunk, det får andre si noe om. Flott fargelagt motiv og oppbyggingen av kortet med alle detaljene var stilig.

god helg
hilsen Janne-Lise

Kerttu sa...

Ååh synes det ble et kjempefint kort. Likte godt stemplet du har brukt og rosa fargen var skikkelig fiiiin :P

God helg!!

Kerttu

Sylvia sa...

Jeg synes du har gjort et godt forsøk, kortet var kjempestilig! Jeg likte godt den rosa malingen og bladgullet (eller?) du har brukt. Stilige detaljer med skruer og muttere!

Christine; -små gleder sa...

Eg syns også kortet var råflott! :) Stempelet ditt er berre sååå flott fargelagt også!! :)

Syns du er flink til det meste, eg! :)

PS! Eg har lagt ut bilde på bloggen min av Inahals ;) Og har linka til din blogg! :)

klem Christine