mandag 29. august 2011

" You & me "

Noen ganger trenger man en liten trøst i hverdagen. Bare det å vite at et annet menneske tenker på deg kan være nok til å gjøre dagen litt lysere. Et lite kort i postkassen kan være det som skal til. Og selv om klovnen til Marianne Aulie er litt betuttet, så kan dette kortet være akkurat den lille fargeklatten som er kjekk å finne på en regnfylt dag.


Jeg har igjen tatt et lite dykk i restekassen min, og har i hovedsak brukt ark fra Chatterbox.

 
 Hardplast blomstene er fra Andrine & Marens landhandleri. Her har jeg tatt vekk den pynten som var inni de grønne blomstene og erstattet dem med hardplast-blomster.
Om disse blomstene sier Andrine & Maren:
Blomstene er laget i et hardt plastmateriale og har en flat bakside.
De er håndstøpt slik at det kan forekomme små individuelle forskjeller.


Jeg deltar på Sketchy Colors sin utfordring # 82. ♥

4 kommentarer:

Christine; -små gleder sa...

So herleg, Ina! :)
Syns dei klovnane tar seg betre ut på kort enn på veggen heime! ;)

Lekkert!

annes paperfun sa...

Wow! Dette kortet her var knall!
Herlig og oppmuntrende farger...selv om klovnen var litt betuttet så ga fargene meg glede!
Tenker at mottakeren ble oppmuntret av kortet ditt.
Takk for at du deltar hos SC denne uken.
Ha en fortsatt fin uke.
KLem Anne

Marianne/skorpionen sa...

Herlig og fargerikt og ja, den klovnen ser jo litt sånn betuttet ut, men likevel så er han jo litt søt. Synes du bruker disse bildene av Marianne Aulie på en flott måte!

Aina sa...

Et skikkelig sprekt og flott kort! :)