torsdag 18. august 2011

DT medlem hos Andrine & Marens landhandleri!

Endelig kan jeg fortelle at jeg har blitt DT medlem hos Andrine & Marens landhandleri! I butikken til Andrine & Marens finner du mye spennende. De har et fantastisk utvalg av japansk papirtape, også kalt Washi Tape. De har og noen utrolig kule blomster fra Magic Monday. Bare for å nevne noe av produktene. :-)
Andrine & Maren har en egen blogg som jeg anbefaler deg å titte i.

Må jo og vise dere to kort som jeg har laget. Jeg kaller de bare Ruffa kort, da det var hun som utfordret meg til å lage kort uten å planlegge så mye. Begge kortene ble laget på Casatreffet i våres, men først nå har jeg gjort dem ferdige med enkle innsider etc. Og da er det jo litt kjekt å vise de frem. Tror dette er en ganske så uvanlig stil til å være meg.

På  kortene har jeg brukt blant annet Washi tape, tyll og tofarget bomullstråd fra Andrine & Marens. Bildene er av Marianne Aulie, og de har jeg skrevet ut fra nettet.

10 kommentarer:

Torill sa...

Grattis med DT hos Andrine og Maren!! Det blir knallkjekt!! Lykke til!

Det sitatet på minialbumet mitt er det min minste sønn som har sagt! - så regner med du ikke har hørt det før:0)
klems

Bente sa...

Hei på deg:) Gratulerer så mye med DT plass hos Andrine og Marens landhandleri:))) Masse lykke til;) veldig flotte kort du har laget:) klem fra Bente

Line A sa...

Gratulerer som DT!
Stilige kort du har laget.. ;)

aase sa...

Gratulerer med dt plass ina!! Ikke rart, så flink du er!!

Tøffe de to korta du la ut idag, men jammen må jeg si at det med fuglen lengre ned her var bare helt utrolig fantastisk flott............♥♥♥

Marianne/skorpionen sa...

Gratulerer så mye Ina!!
og skikkelige "ruffa-kort" her ja, knalltøffe!

Merethe sa...

Gratulerer Ina, så gøy. Gleder meg til å la meg inspirere :)

pia iris sa...

gratulerer som dt-medlem og to flotte kort du har lagd her.
ikke helt den stilen jeg har sett fra deg i sommer, men likevel var de flotte ;o)
ha en flott helg, klem pia.

Elisabeth Helland sa...

Gratulere!!! dette blir nok kjempebra!!

mo9ca sa...

Gratulerer så mye med dt-plass! De er heldige som har fått deg på laget!!

*klem*

Scrappegal sa...

Husker du laga disse på treffet. De blei så stilige! Digger de motivbildene du har brukt!!! :) Hvor var det du fant dem igjen?