fredag 9. september 2011

Helt nytt scrapperom!

Det har vært litt stille i bloggen den siste uken, men det er fordi jeg har "flyttet".  Jeg har hatt scrapperommet mitt på loftet, og har okkupert det største rommet. Men pga skråtaket har jeg hatt problemer med å møblere det slik jeg har ønsket. Og med masse hobbybøker, permer, garn, stoff og papirutstyr  - ble det vanskelig å lage gode systemer. Så rommet fløt stort sett over av "rot". Ligger bilder av "elendigheten" nederst i innlegget.*rødme*
Jeg er så godt fornøyd med mitt nye rom. Vi dro til Ikea forrige fredag for å kjøpe Expedithyller, men endte opp med Billy bokhyller. Da fikk jeg flere muligheter for å lage hyllene slik som jeg trengte de. Og jeg kunne ha hyllene så tett som jeg ønsket. Nå mangler jeg bare noen få hyller, men ellers er alt på plass.
Veggene er malt i Chi og i Sand. ♥

Billy bokhylle er helt genial for scrapperom. :-)

God plass til masse små duppeditter og stempler på denne veggen her.

 En liten arbeidsstasjon på denne veggen her. 
Godt med en plass hvor symaskin og data kan stå.
 Jeg hadde tre slike arbeidsbord på det andre scrapperommet, men jeg tror det skal holde med ett bord nå. Er veldig godt fornøyd med lysekronen fra Ikea, har ønsket meg lampe med "krystaller" i mange år.

På den siste veggen er det skap med garn og andre hobbyartikler. Har foreløbig bare en enslig hylle over, men har  gode muligheter for å henge opp mer. Hadde egentlig kjøpt en slik en fra Ikea, men den klarte vi å glemme igjen der. 
Ser for meg at den veggen er fin til å henge opp ferdige kort og layouter på.

Og slik så det ut på mitt forrige scrapperom...






Vel, vel. Med nytt scrapperom er det vel bare å la kreativiteten flyte. 
Ha en fin helg! ♥

11 kommentarer:

mettepip sa...

Såååå flott det ble Ina ! Flotte løsninger, og sikkert ikke dumt med Billy i steden for Expedit. Burde kanskje byttet ut jeg også;)
Klem fra
Mette

Dragonfly sa...

Så flott rom du har laget :D Der tror jeg du kommer til å kose deg mange timer :D Hvis du glemte igjen den saken etter at du hadde betalt så har de et kjempedigert rom med "gjenglemt" Om det var Ikea på alna så kan jeg sikkert hente den for deg og sende den :)Du vet hvor du finner meg ;)

Asil sa...

Så flott det er blitt, Ina! Så god bruk av plassen da, ser ut som du har mye mer plass nå enn det andre rommet! :D

aase sa...

Knallbra Ina, her kan du bare kose deg og lage masse lekkert.. Her må du jo ikke rydde for alt har sin plass.....genialt!!

Catrine sa...

Heldige deg! Utrolig flott rom du har fått! :)
Da er det bare å scrappe masse da! :)

Lisbeth sa...

Det ble kjempefint på det nye rommet ditt! Jeg har aldri hatt sansen for Expedit for jeg syns at det går så lite i hylla, pluss at det går bort så mange cm i selve hylla. Jeg har Billy på mitt scrapperom og jeg ELSKER hyllene. Er så praktisk at man kan flytte på hylleplatene og det gjør jeg stadig vekk.

Wibeke sa...

Åh for et supert scrapperom du har fått Ina :-)
Og sikkert lurt med Billy-hyller...mye svinn med Expediten synes jeg (har de selv).

Kos deg på rommet ditt :-)
Klem Wibeke

Line A sa...

Så flott det nye rommet ditt ble! :)

Inger sa...

Et fantastisk scrapperom du har fått deg!!! Og jeg ser jo helt klart at billy er mye lurere en expedit`n jeg har;) Her kommer du til å råkose deg Ina:)

Vibbedille sa...

HIMMELSK ;))))

Scrappegal sa...

Så FLOTT du har fått det!!!! :)
Takk for hyggelig kommentar i bloggen min! :)