mandag 10. oktober 2011

Corsets & Clockwork

Har dessverre blitt litt dårlig med blogging den siste måneden, men jeg satser på å ta det igjen. :)

Det går litt i Steampunk hos meg for tiden, og det er jo en morsom stilart. Bildet har jeg funnet på nettet.Tallstempelet og metallgearsen er fra Andrine & Marens Landhandleri.   
Nøkkel og det mellomste tannhjulet er fra Dusty Attic. Jeg har først malt dem med sort akrylmaling og så påført metallmaling etterpå. Det samme har jeg gjort med det sorte arket, som og er embosset.



Jeg deltar på følgende utfordring med kortet:  


3 kommentarer:

Kari sa...

Knalltøft, Ina! Du mestrer alle stiler, du!

Silje sa...

Så stilig!! Knalltøft kort, Ina! : )

Ellen sa...

Utrolig kul stil som jeg ikke har sjekket ut. Takk for kommentar i bloggen min! Jeg er litt stresset av det matprosjektet jeg har bestemt meg for å blogge om, er så redd fro å støte folk. Samtideig er det så viktig! Deilig med en meningsfelle da:)))